WhatsApp auf Lumia 535 funktionert nicht mehr | Windows Apps und Spiele | WindowsUnited Forum

Avatar

Denke über eine Registrierung nach
Gast

sp_LogInOut Login sp_Registration Registrieren

Registrieren | Passwort vergessen?
Erweiterte Suche

— Forumbereich —




— Übereinstimmung —





— Forum Optionen —





Minimale Suchwortlänge beträgt 3 Zeichen - die maximale 84

sp_Feed sp_TopicIcon
WhatsApp auf Lumia 535 funktionert nicht mehr
Keine Berechtigung um zu posten
21. März 2017
18:15
Avatar
prototyp206
Mitglied
Mitglied
Forenbeiträge: 3
Mitglied seit:
21. März 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Hey, seit ca. 2 Tagen funktioniert WhatsApp nicht mehr. Es steht nurnoch „Laden …“ und nach 2 Minuten ist man wieder am Home screen. Irgendwelche ideen? Habe schon neu installiert, neu gestartet, die Beta version versucht und den Support kontaktiert. Hat aber nur eine Maschine geantwortet …

 

Hi,

Thank you for your interest in our beta version. You can install the beta directly from the Microsoft Store.

Follow these steps to install the beta version:

  1. Before downloading the beta, we recommend that you back up your chat history (… > settings > chats and calls > backup) then uninstall the current version of the app on your phone. WhatsApp beta will work much better when you remove the Store version of the app.
  2. Go to https://whatsapp.com/windowsbeta on your Windows Phone.

Please note that the beta version has frequent updates. You will always have the opportunity to opt out of the beta program and download the market version from the Microsoft Store, but please be aware you may lose your chat history if you switch between the beta and market versions of the app.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!

— WhatsApp Support Team

Take a look at our FAQ!

 

Hello, the App crashes since a few days to the home Screen after it Displays „loading“ for about 2 minutes. I already tried to install the WhatsApp beta app, but that has the same issue. Phone is up to date and uninstalling it and installing it again didnt helped. I also tried to restart the phone. Yours Manuel

request #11618014146709

24. März 2017
10:44
Avatar
prototyp206
Mitglied
Mitglied
Forenbeiträge: 3
Mitglied seit:
21. März 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Hab doch ne antwort erhalten:

 

Hi,
We apologize for the inconvenience. This issue is caused by the Microsoft operating system. Our developers are working with the Microsoft Windows Phone team on finding a resolution. Thank you for your patience.
Jackson
WhatsApp Support Team

25. März 2017
20:49
Avatar
Königsstein
Administrator
Forenbeiträge: 49
Mitglied seit:
14. November 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

Das ist ärgerlich… Auf dem Gerät läuft Windows 10 Mobile, nehme ich an? Hast du schon mal Soft Reset versucht? Falls die App auf der SD Karte installiert ist, hast du schon versucht sie auf dem internen Speicher zu installieren?

Das ist meine Signatur.

31. März 2017
14:13
Avatar
jaegermeister2017
Mitglied
Mitglied
Forenbeiträge: 15
Mitglied seit:
29. März 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

prototyp206 sagt
Hab doch ne antwort erhalten:

 

Hi,
We apologize for the inconvenience. This issue is caused by the Microsoft operating system. Our developers are working with the Microsoft Windows Phone team on finding a resolution. Thank you for your patience.
Jackson
WhatsApp Support Team  

prototyp206 sagt
Hey, seit ca. 2 Tagen funktioniert WhatsApp nicht mehr. Es steht nurnoch „Laden …“ und nach 2 Minuten ist man wieder am Home screen. Irgendwelche ideen? Habe schon neu installiert, neu gestartet, die Beta version versucht und den Support kontaktiert. Hat aber nur eine Maschine geantwortet …

Hi ich hab seit gut einer Woche das gleiche Problem. WA lädt und lädt und lädt angeblich, aber nach kurzer Zeit schließt sich die App von selber… Kennt einer ne Lösung?Cry
  

Hi,

Thank you for your interest in our beta version. You can install the beta directly from the Microsoft Store.

Follow these steps to install the beta version:

  1. Before downloading the beta, we recommend that you back up your chat history (… > settings > chats and calls > backup) then uninstall the current version of the app on your phone. WhatsApp beta will work much better when you remove the Store version of the app.
  1. Go to https://whatsapp.com/windowsbeta on your Windows Phone.

Please note that the beta version has frequent updates. You will always have the opportunity to opt out of the beta program and download the market version from the Microsoft Store, but please be aware you may lose your chat history if you switch between the beta and market versions of the app.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!

— WhatsApp Support Team

Take a look at our FAQ!

 

Hello, the App crashes since a few days to the home Screen after it Displays „loading“ for about 2 minutes. I already tried to install the WhatsApp beta app, but that has the same issue. Phone is up to date and uninstalling it and installing it again didnt helped. I also tried to restart the phone. Yours Manuel

request #11618014146709

  

Zeitzone des Forums: Europe/Berlin

Am meisten Mitglieder online: 388

Zurzeit Online:
16 Gast/Gäste

Momentan betrachten diese Seite:
1 Gast/Gäste

Top Autoren:

D3f3kt: 294

STP: 68

LinusWP: 65

MichaG: 62

Morbus86: 50

Abdullah: 48

Lightspeed: 43

Marcel: 42

Elektroenchen: 39

Tobias: 39

Mitgliederstatistiken

Gastbeiträge: 4

Mitglieder: 7034

Moderatoren: 4

Administratoren: 3

Forumsstatistiken

Gruppen: 4

Foren: 23

Themen: 1149

Beiträge: 4671

Neuste Mitglieder:

wp8droid, gerhart, dani2109, whatthetech, berndk, thomas.wurzen, jaehnig, thomas9111, optimisto, temperance

Moderatoren: Leonard Klint: 53, Sigi: 560, Lars: 6, Ulrich B.: 204

Administratoren: : 142, Königsstein: 49, Benski: 655

Anzeige

Die WindowsUnited App

Melde dich hier mit deinen Benutzerdaten an

Registriere dich hier für WindowsUnited

Passwort zurücksetzen

Bitte gebe Email oder Nutzername ein, um dein Passwort zurückzusetzen.